Ψάχνοντας για μια πιο προσωπική σχέση με το λεγόμενο Δέντρο της Ζωής συχνά πηγαίνει ξανά και ξανά το μυαλό μου στη μητριαρχική και την πατριαρχική θεώρηση του κόσμου. Ένα Δέντρο από την πλευρά της Νετζάχ θα μπορούσε π.χ. δηλώνει τη θέαση μιας κέλτισας μάγισσας με τον θηλυπρεπή συνήθως βοηθό της στο Χοντ, τον άντρα αντικείμενο του πόθου στο Γεσόντ, το Δάσκαλο ΔρυΙδη στο Χέσεντ και το Βασιλιά Αρθούρο της στο Τίφαρετ. Από τη σκοπιά του Χοντ πάλι ο κόσμος γυρίζει γύρω από έναν apprentice, ένα μαθητή που εκτελεί χρέη γραμματέα η υπασπιστή στο Βασιλιά του, το (Μάγο συχνά μαύρης απόκλισης) Στρατηγό του, την ανυπότακτη και απολίτιστη παγανιστική Λίλιθ και τη νοικοκυραία φύση της μέσου τύπου ανθρώπου Σελήνης. Η θέαση του Δέντρου αφορά θέσεις και σημεία εξέλιξης κι όπως καταλήγω πλέον όλο και πιο συχνά τελευταία να συμπεραίνω ο Εσωτερισμός αφορά θέσεις κι όχι ίδιες ενέργειες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Είναι άλλο πράγμα ο φιλοσοφικός στοχασμός και άλλο η ιδεολογική πεποίθηση.
Είναι άλλο πράγμα ο φιλοσοφικός στοχασμός και άλλο η ιδεολογική πεποίθηση. Όποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει το ένα από το άλλο είναι σαν αυτ...
-
Η ατομικότητα δε δόθηκε για να μας ξεχωρίσει. Αλλά για να επιτρέψει να αναπτύξει καθένας κάτι καλύτερα από τους άλλους και να έχει στο τέλο...
-
Η συνύπαρξη και η συνεργασία είναι για γερά στομάχια. Όποιος πιστεύει ότι η συνύπαρξη είναι μόνο στα λόγια, δεν έχει δουλέψει μέσα του τη σι...
-
Είναι άλλο πράγμα ο φιλοσοφικός στοχασμός και άλλο η ιδεολογική πεποίθηση. Όποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει το ένα από το άλλο είναι σαν αυτ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου